01 Апр 2008, 10:51

Гитлер превратился в Чаплина

Благодаря усилиям агентства Serviceplan Hamburg, создавшего рекламный плакат для HutWeber, Гитлер превратился в Чаплина.

 

Подчеркивая тот факт, что такой аксессуар как шляпа может серьезно улучшить внешний облик и имидж человека.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

 

Надпись:»Это шляпа».

 

Агентство: Serviceplan Hamburg / M?nchen, Germany

Креативные директора: Axel Thomsen, Alexander Schill

Арт-директор: Jonathan Schupp

Копирайтер: Francisca Maass

 

http://www.sostav.ru/articles/rus/2008/01.04/news/images/2hut.jpg

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео