Вже 14 липня 2021 на GET Business Festival підприємницька спільнота України точно перестане сприймати локдаун як обмежувальний чинник розвитку. Понад 70 власників та СЕО бізнесу, експертів з маркетингу, digital, PR, HR та фінансів поділяться трендами та стратегіями розвитку нового ділового клімату.
Давайте будемо чесні — багато хто з підприємців мріє, щоб про їх продукт знав якщо не весь світ, то хоча б вся країна. Звичайно, простого знання недостатньо — треба зробити ще так, щоб ваш продукт захотіли купити. А потім ще раз. І ще. І ще. Та для того, щоб споживач став лояльним до бренду, просто якісного продукту, який задовольняє ту чи іншу потребу, вже недостатньо. Щоб зрозуміти, з чого розпочати свій шлях до lovemark та емоційного зв’язку зі споживачем, запрошуємо вас на потік PR/Креатив/Медіа. На вас чекають виступи 10+ спікерів та дві панельних дискусії з експертами ринку. У цьому році серед спікерів:
- Марина Зубенко, PR-директор продюсерського центру MOZGI Entertainment
- Дмитро Деркач, співвласник «Планета кіно»
- Сергій Дідковський, PR-стратег Advise-Agency, співзасновник ресторанного консалтингу «Ресторанські»
- Даниїл Ваховський, керуючий партнер Havas PR Kyiv, засновник медіа MINTRANS
- Ірина Метньова, засновниця та креативна директорка Vandog Agency
- Олександр Смирнов, креативний директор і партнер TABASCO
- Влад Болсун, виконавчий директор креативної агенції MOZGI Ideas
- … та багато інших.
Спікери поділяться ефективними рішеннями для вашого бізнесу та дадуть відповіді на наступні питання:
- Чи треба бізнесу повністю забути про офлайнові PR-активності в епоху пандемії?
- Як правильно спілкуватися з медіа, щоб не натрапити на ігнор або відмову?
- Чи потрібно наймати піарника малому і середньому бізнесу або можна обійтися власними силами?
- Як зробити так, щоб ваш продукт був сам по собі каналом комунікації?
- Що треба знати для того, щоб ваш продукт не тільки купили, а й повернулися до вас знову?
- Як вибудувати лояльність до бренду, про який поки що знають лише ваші друзі?
- Як самостійно і безкоштовно поширювати інформацію про свій товар?
- Як виділятися в соцмережах, коли всі навколо теж намагаються бути креативними?
- Чи потрібен фірмовий стиль вашому бізнесу та як обрати креативне агентство, щоб не витратити всі гроші на етапі створення бізнесу?
- Як МСБ може отримати безкоштовне медіаохоплення?
Слідкуйте за нашими оновленнями — вже зовсім скоро ми поділимося з вами детальною програмою виступів спікерів, щоб ви змогли відмітити для себе, які варто відвідати саме вам, щоб зробити бізнес більш помітним та привабливим для потенційних та наявних клієнтів. До зустрічі на GET Business Festival!