12 Мар 2008, 07:27

Газета Metro предлагает делать выводы

Французы из CLM BBDO разработали печатную кампанию для газеты Metro, которая драматизирует ситуацию со свободой слова.

«Метро» — это только факты, выводы делать самим читателям. Газета не высказывает свое мнение, чем особенно гордится.

 

Рекламодатель: METRO
Бренд: METRO NEWSPAPER
Агентство: CLM/BBDO
Страна: Франция

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

 

 

 

Metro newspaper: Molotov (1/6)

 

Metro newspaper: Graffiti

 

Metro newspaper: Nazi

 

Metro newspaper: Vote

 

Metro newspaper: Homeless

 

Metro newspaper: Prayer

Расскажите друзьям про новость

Новое видео