Фрекен БОК рятує Новий рік та Різдво у святковій кампанії
28 Дек 2020, 10:34

Фрекен БОК рятує Новий рік та Різдво у святковій кампанії

Корпорація «Біосфера» та бренд Фрекен БОК продовжують кампанію «Окремо ми разом», перша частина якої вийшла навесні у вигляді відеороликів про життя під час карантину. Кампанія знову об’єднує різних людей, які опинились у типових для 2020-го року ситуаціях і знаходять можливості бути разом.

«Цей сезон новорічних свят став для всіх нас не таким, як раніше, через пандемію та закриті кордони. У цей Новий рік та Різдво ми зможемо повноцінно провести час з близькими та подарувати їм свою турботу та любов. Ми навчилися цінувати те, що раніше вважали даністю – це той урок, якому нас навчив карантин. Ми відчули цей інсайт наших споживачів і звертаємось до них у новій кампанії «Санта не приїде», – коментує Оксана Ткачук, Global Marketing Director бізнес-напряму Household.

Героїня першого ролику дізнається про те, що через закриті кордони Санта не приїде до її друзів і вирішує врятувати ситуацію самостійно, готуючи подарунки за допомогою продукції бренду Фрекен БОК та онлайн-магазину SFERA.UA. Своєю щирою поведінкою дівчинка якраз і втілює головний меседж кампанії: турбота, яку даруєш ти, обов’язково повертається.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Турбота про близьких і здатність відчути емоції інших – це також мистецтво. Саме тому музику для проекту створював український композитор та піаніст-віртуоз Євген Хмара.

«Ця композиція «Чарівний годинник» має особливе значення для мене – я написав її ще у 7-річному віці, а через 14 років саме з нею, вже разом із оркестром, пройшов у фінал шоу «Україна має талант». Коли Андрій Здесенко запропонував мені створити музику для новорічного ролику Фрекен БОК, я одразу подумав саме про цю композицію. Я освіжив і переписав її, і другорядна мелодія стала основною темою, щоб додати певної драматургії у новорічну казку. Мені дуже приємно знову співпрацювати з «Біосферою» – перш за все тому, що співпадають наші цінності. А це завжди про сім’ю і про турботу, і мої життєві пріоритети такі ж», розповів Євген Хмара

«Ми завжди тонко відчуваємо свою аудиторію. Ми розуміємо, яким високим у суспільстві є сьогодні рівень тривоги та невпевненості у майбутньому. Хочемо, щоб цей новорічний проект став емоційною підтримкою для наших споживачів, подарувати їм відчуття дива і надихнути стати ближче один до одного», поділився Андрій Здесенко, засновник та СЕО корпорації «Біосфера». 

Расскажите друзьям про новость