30–31 травня у Києві відбудеться перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій обміняються досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях. Організаторами Форуму виступили Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.
Представляємо програму Форуму.
Мова заходу: українська.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов
Нагадуємо, Форум триватиме два дні. Перший день пройде під хедлайном «Тренди та бенчмарки», другий — «Інструменти та кейси». Учасники Форуму зможуть відвідати не тільки лекції, а й майстер-класи, дискусійні панелі, а також отримати консультації від команд провідних українських креативних, комунікаційних, консалтингових та діджитал-агенцій.
Участь у Форумі безкоштовна за попередньою реєстрацією.
АДРЕСА: конференц-хол «ДЕПО» (Київ, вул. Антоновича, 52)
Читайте також: Організатори SHKALA розказали про місію та цілі Форуму, неймінг та креативну концепцію, а також про головні виклики перед громадськими організаціями в Україні.