Фонд гарантування вкладів фізичних осіб презентував оновлене позиціонування і візуальну айдентику
08 Июл 2021, 13:04

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб презентував оновлене позиціонування і візуальну айдентику

617,7 млрд грн. Саме стільки коштів українці тримають на рахунках банків- учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. 

В Україні, як і в більшості економічно розвинутих країн, збереження і повернення банківських вкладів громадян у межах граничної суми гарантуються. Гарантування вкладів – це запорука стабільної роботи і зростання фінансової системи країни. Гарантія вкладів попереджує панічні настрої серед громадян і знижує вартість подолання наслідків кризових явищ у банківському секторі для держави. 

Навіщо і про що оновлений бренд Фонду гарантування? 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За останні п’ять років роль Фонду у забезпеченні стабільності фінансової системи країни та проведення очищення банківського сектору була однією з визначальних. Фонд забезпечив виплати вкладникам понад 90 неплатоспроможних банків на рекордну в історії країни суму більше 90 мільярдів грн. Пройшовши цей період, Фонд став сильнішим – став іншим. 

«Мета оновлення позиціонування і візуального бренду Фонду – трансформація сприйняття громадянами ролі Фонду і довіри до нас. Фонд – партнер фінансової системи країни, яка працює для добробуту українців», — коментує директор-розпорядниця Фонду Світлана Рекрут. 

Завдання Фонду гарантування — дати відчуття безпеки і спокою серед громадян за збереження своїх коштів, впевненість у майбутньому, можливість будувати і реалізовувати життєві плани. 

Фонд гарантування вкладів сьогодні – це захищеність, партнерство, стабільність, експертиза і чесна конкуренція. Оновлений бренд однаково вдало комунікуватиме ці цінності серед усіх цільових груп – вкладників, кредиторів, банків, держави, інвесторів та фінансової спільноти. 

Комунікація цінностей Фонду через оновлену візуальну айдентику

Ромбовидна форма логотипу Фонду є переосмисленням попереднього лого із зображенням долонь, що символізують довіру та захищеність. Чітка сегментація у логотипі є візуалізацією педантичної впорядкованості і системності у роботі установи. Білий сегмент у центрі логотипу розкриває суть ролі Фонду – ключового учасника системи фінансової безпеки країни. 

Було
Стало

Спокійна сіро-синя кольорова гама, а також скорочення назви у логотипі установи до простішого і менш формального «Фонд гарантування вкладів» — рішення, що дозволили осучаснити сприйняття бренду, сконцентруватися на його суті – бути корисним громадянам, державі, фінансовому сектору. 

Як використовуватиметься оновлений бренд Фонду? 

Логотип може використовуватися банками-учасниками для комунікації з вкладниками про безпечність і захищеність коштів у банку. 

Логотип легко поєднується на одній площині з іншими брендами організацій-учасників фінансової системи – Національного банку України, Міністерства фінансів, державними символами і кольорами. 

Фірмовий паттерн дозволяє виконати брендування комунікаційних продуктів Фонду у диджитальному чи офлайн-просторі. 

Над оновленим позиціонуванням та брендуванням Фонду гарантування вкладів працювала комунікаційна і маркетингова агенція BeCentric. 

Расскажите друзьям про новость