Вже за традицією, бренд-героїня компанії Фокстрот – лисичка Фоксі – стала ключовим персонажем реклами на Black Friday. Та цього разу вона постала перед аудиторією у вигляді перевертня. «Фоксі чорніє, ціни тремтять» – лунає у тізері нового чорноп’ятничного ролика.
«У «повнометражній» версії ролика, що вийде в онлайн та офлайн ефіри трохи згодом, глядачі побачать, до чого призведе перевтілення завжди мімішної Фоксі. Не будемо розкривати всі карти, але точно можемо сказати: буде жах як моторошно», – розповіла Наталія Ставраті, маркетинг директор мережі Фокстрот.
Почалося все ще минулого року: тоді напередодні кампанії до Чорної п’ятниці було вигадано промо «Повний лисець», яке неочікувано дуже сподобалось аудиторії. Тому цьогоріч не було ніяких сумнівів – стати обличчям Чорної п’ятниці неодмінно мала Фоксі. Тим паче, навколо неї вже сформувалася ціла фан-спільнота, яка жадає продовження пригод улюбленої лисички, вимагаючи нових відео.
Минулорічний досвід реклами Чорної п’ятниці та цьогорічні успіхи роликів з лисою (ролики «Повний Ціногриз» та «Хакнули ціни»), а також жовтневий «римейк» фільму жахів «Дзвінок», сформували впевнений вектор створення нового промо. З ідеєю Black Friday2020 допомогло креативне агентство Havas Ukraine, а втілили її в життя Moonhauzen Animation Studio та web-студія Wizard.
«Дочекайтеся повної версії ролика – буде дуже цікаво. А ще, судячи з коментарів під відео тізера, можна припустити, що Фоксі-перевертень стане новим мемом та викличе хвилю пародійних роликів, які ми всією командою так любимо!», – додала Наталія Ставраті.