За перші три роки фестиваль дуже виріс і змінився, з’явилися нові смисли. Організатори (Aspen Institute Kyiv та Impact Hub Odessa) бачили новий брендинг таким же ідейним і яскравим, як спікери фестивалю й теми, які вони піднімають.
Команда Once шукала небанальний образ ідей і після серії інтерв’ю з київськими активістами зрозуміла: ідеї — це і є люди, які їх створюють, поширюють і втілюють. Для них і створювався фестиваль.
Профілі реальних людей стали основним елементом брендингу: вони спілкуються на живому візерунку, передають одне одному свої ідеї та досвід.
Тематичні візерунки всередині людей ілюструють кожен з інформаційних потоків фестивалю:
Концепцію доповнили шрифтом, що нагадує про грецьке коріння слова «ідея», а також стародавніх грецьких мислителів, яких теж часто зображували в профіль. Цей образ продовжили на всіх важливих для комунікації форматах.
Головне, що кожен із нас теж може стати частиною цієї живої айдентики, реєстрація вже відкрита.