Фестиваль Ідей отримав новую айдентику
24 Июн 2019, 06:44

Фестиваль Ідей отримав новую айдентику

За перші три роки фестиваль дуже виріс і змінився, з’явилися нові смисли. Організатори (Aspen Institute Kyiv та Impact Hub Odessa) бачили новий брендинг таким же ідейним і яскравим, як спікери фестивалю й теми, які вони піднімають. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Команда Once шукала небанальний образ ідей і після серії інтерв’ю з київськими активістами зрозуміла: ідеї — це і є люди, які їх створюють, поширюють і втілюють. Для них і створювався фестиваль. 

 

Профілі реальних людей стали основним елементом брендингу: вони спілкуються на живому візерунку, передають одне одному свої ідеї та досвід.  

Тематичні візерунки всередині людей ілюструють кожен з інформаційних потоків фестивалю:  

Концепцію доповнили шрифтом, що нагадує про грецьке коріння слова «ідея», а також стародавніх грецьких мислителів, яких теж часто зображували в профіль. Цей образ продовжили на всіх важливих для комунікації форматах. 

 

Головне, що кожен із нас теж може стати частиною цієї живої айдентики, реєстрація вже відкрита.

Расскажите друзьям про новость