Fedoriv Agency випустили відео для онлайн-маркету землі Доброзем. Робота для платформи купівлі-продажу землі почалася ще у вересні минулого року. Спочатку креативники пройшли етап розроблення продукту: перевіряли продуктові гіпотези, досліджували цільову авдиторію, створювали концепт продукту й усіх його фіч. Потім перейшли до позиціювання. Далі був неймінг і дизайн-система. Фінальний етап — стратегія комунікації.
Ролики мали дуже чітке завдання — закликати потенційних продавців зайти на сайт Доброзему й перевірити вартість своєї землі.
«Ми розуміли (та й люди самі зізналися на інтерв’ю), що ось так одразу вони не продаватимуть. І справді: новий незрозумілий ринок, який раніше існував лише «в тіні». Тому ми постаралися звернутися максимально просто, чесно й по-людськи», — зазначено в пості на Facebook.