30 Ноя 2021, 12:17

Fedoriv Agency просто та по-людськи розповіли про онлайн-маркет землі

Fedoriv Agency випустили відео для онлайн-маркету землі Доброзем. Робота для платформи купівлі-продажу землі почалася ще у вересні минулого року. Спочатку креативники пройшли етап розроблення продукту: перевіряли продуктові гіпотези, досліджували цільову авдиторію, створювали концепт продукту й усіх його фіч. Потім перейшли до позиціювання. Далі був неймінг і дизайн-система. Фінальний етап — стратегія комунікації.

Ролики мали дуже чітке завдання — закликати потенційних продавців зайти на сайт Доброзему й перевірити вартість своєї землі.

«Ми розуміли (та й люди самі зізналися на інтерв’ю), що ось так одразу вони не продаватимуть. І справді: новий незрозумілий ринок, який раніше існував лише «в тіні». Тому ми постаралися звернутися максимально просто, чесно й по-людськи», — зазначено в пості на Facebook.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео