Этикетка вина Lazarus может быть прочитана слепыми
10 Июл 2008, 12:37

Этикетка вина Lazarus может быть прочитана слепыми

Испанская студия дизайна Baud из Мадрида разработала дизайн упаковки для вина Lazarus.

 

Уникальность дизайна этикетки в том, что она может быть прочитана слепыми людьми наощупь. В том же время остается привлекательной для большинства потребителей, которые могут оценить ее визуально.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

В мае этого года арт-директор студии Baud, сеньор Carlos Corral Madrigal, получил награду за дизайн Lazarus Wine на конкурсе Premio Laus 2008 в категории “Дизайн упаковки”.

 

 

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel