За останні два роки мережа ELDORADO системно та стратегічно підійшла до оновлення власного бренду роботодавця. Цьому процесу передувало дослідження, яке на думку експертів-аналітиків стало першим в Україні за масштабністю та глибиною вивчення.
До опитування залучались діючі та колишні працівники, рекрутингові компанії, співробітники компаній-конкурентів, студенти та випускники ВНЗ. На початку проєкту було висунуто 13 гіпотез, які лягли в основу опитування, за якими визначалися сильні та слабкі сторони HR бренду Eldorado; фактори мотивації та очікування цільових аудиторій та поточних співробітників; вигоди, які пропонує компанія, та на скільки вони відповідають очікуванням та задовольняють потреби цільових аудиторій; асоціації, які виникають у респондентів із Eldorado як роботодавцем.
Використовувалися якісні та кількісні дослідження, в яких сумарно прийняло участь 1 925 респондентів. Визначені EVP та перелік переваг компанії, які потім були передані креативній агенції для розробки оновленої креативної HR концепції Eldorado.
СЕКСІ креатив
Креативна концепція «Вмикаємо крутозавтра!» повністю змінила позиціонування бренду роботодавця в рамках стратегічної цілі – стати вибором №1 серед роботодавців галузі.
Вона базується на принципах, які регулюються СЕКСІ-моделлю корпоративних цінностей:
Системність – Усе, що ми робимо, комплексно вивчається, досліджується і аналізується, та направлено на досягнення єдиної мети.
Ефективність – Усе, що ми робимо, націлено на максимізацію фінансового результату Компанії.
Клієнтоорієнтованість – Усе, що ми робимо, спрямовано на задоволення потреб внутрішніх та зовнішніх клієнтів.
Співпраця – Усе, що ми робимо, базується на взаємній повазі і підтримці, та орієнтовано на спільний пошук та прийняття рішень.
Інноваційність – Усе, що ми робимо, постійно покращує технології та сервіси Компанії.
Інтеграція концепції «Вмикаємо крутозавтра!» базувалася на декількох етапах:
- Підготовка комунікаційної платформи для запуск креативної концепції.
- Розробка дизайну та замовлення welcomepack для працівників Компанії.
- Оновлення інформації на job-сайтах.
В ELDORADO всі внутрішні канали комунікації, щоби охопити максимально аудиторію. Було розроблено щотижневий план внутрішніх комунікацій через корпоративну пошту та чат-бот ELSA, розміщено рекламну продукцію в приміщеннях центрального офісу та магазинів, оновлено welcomepack для нових та діючих працівників, завантажено новий wallpaper на робочі комп’ютери.
Результати кампанії
Завдяки комплексному та системному підходу на базі оновленої платформи трансляція СЕКСІ-цінностей отримала додатковий інструментарій та яркий образ. За результатами дослідження, Eldorado отримало найвищий рейтинг серед студентів та випускників ВНЗ. Також в компанії працює досить молодий колектив – середній вік співробітників магазинів 28 років. Тому оновлений дизайн з релевантною термінологію стали більш привабливими як для поточних робітників, так і для потенційних кандидатів.
В той же час, не дивлячись на адаптацію до молодіжного віку, концепція бренду роботодавця повністю відповідає цінностям компанії як за формою, так і за змістом. Вона відображає цінність кожного працівника та його вплив на діяльність команди. Вона базується на стабільності та впевненості у завтрашньому дні, які у поточному часі є однією з головних потреб працівників.
Змінилися і кількісні показники роботи. Потік кандидатів, що звертаються в ELDORADO самостійно, збільшився майже у 3 рази (наприклад, за 2019 рік відгукнулось майже 7тис шукачів, а у 2020 – близько 18тис). Знизився і відсоток плинності кадрів на 20 пунктів у порівнянні з 2019 роком.