У листопаді минулого року Алессандро Мікеле взяв участь у зірковій ексклюзивній презентації Gucci на Голлівудському бульварі в Лос-Анджелесі, щоб продемонструвати колекцію весна-літо 2022. Віддаючи шану золотій ері кіно, італійський дизайнер запросив представити колекцію Маколея Калкіна, Міранду Джулі, Стіва Лейсі, Джареда Лето та інших, щоб вони вийшли на подіум у сліпучих вечірніх вбраннях у стилі 70-х.
В рамках підготовки до запуску колекції Love Parade італійський розкішний дім запустив нову кампанію за участю Snoop Dogg, зірки серіалу «Гра в кальмара» Лі Джон Дже, Джареда Лето, Майлі Сайрус та інших. Вони зібралися разом для голлівудської ночі з танцями та бенкетом. Еклектичні поєднання кольорів, текстур та візерунків були зображені знаменитим дуетом фешн-фотографів Мертом Аласом та Маркусом Пігготом під творчим та художнім керівництвом Мішель та Крістофера Сіммондсів. Спродюсував креативне знімання Алессандро Мікеле.
Зірки рекламної кампанії були одягнені в ретро-гламурні речі Мікеле, включаючи костюми з широкими вилогами та оксамитовими краватками-метеликами, будуарні шовкові сукні-комбінації та жакети з квітковим орнаментом.