Доступна простота та апетитна елегантність в дизайні майонезу
25 Ноя 2020, 13:37

Доступна простота та апетитна елегантність в дизайні майонезу

Завданням Студії Юрка Гуцуляка було змінити логотип, осучаснити його й додати емоційності, а також показати характер ТМ «Смачно Як Завжди». Крім того, необхідно було здійснити редизайн лінійки майонезних соусів. Цільова аудиторія є певною мірою консервативною в той час, як конкуренти намагаються «перекрикувати» один одного строкатим дизайном та фотографіями їжі.

Майонез — це вишуканий соус, який вже давно став частиною повсякденного харчування для багатьох українців. Відтак, в новому дизайні паковання для «Смачно Як Завжди» важливо було знайти баланс між доступною простотою з одного боку та апетитною елегантністю з іншого. Також важливим завданням було показати майонезний соус не як кінцеву страву, а як складову до улюблених наїдків.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Расскажите друзьям про новость