Новини вас здивують та порадують. Погнали!
- Facebook запускає для адміністраторів груп функцію сповіщень про залучення. Можна вибрати оповіщення про певний тип контенту, який демонструє залученість (пости або коментарі), а також про тип взаємодії. Ну кайф же ж!
- Нова функція в Instagram: відгук про покупку. Якщо ви фізично побували в будь-якому закладі або торговій точці, Інстаграм фіксує це. І після того, як ви зайшли в профіль даного закладу, там з’являється нова кнопка: «Залишити відгук про покупку». Круто?
- Facebook оновив статистику по ваших підписниках: тепер ви бачите їх інтереси. Наприклад, «електронна музика» і «танці». Незамінна інформація для створення SMM-стратегії.
- Прибрали плутанину з лайками та підписками. У Facebook-сторінок останні роки було дві метрики: підписники сторінки і ті, хто її вподобали. Ніхто не міг пояснити в чому різниця між ними. Тепер залишаться тільки підписники. Юхууу, мінус одна сторінка у звіті.
- Новинка в Instagram: інтерактивні FAQ. У частини користувачів з’явилася класна функція: інтерактивний вибір питань в Instagram Direct.
Як це працює? Людина заходить в переписку з вами і бачить кілька вже заздалегідь сформульованих запиту — наприклад, «Як замовити?», «Чи є доставка по всьому світу» та інше. Людина натискає по потрібній темі — і вона автоматично відправляється. Для підключення функції потрібно зайти в налаштування вашого інстаграм-аккаунта і вибрати пункт «Автор»> FAQ> Увімкнути. Дуже зручно.