Для «Сільпо» створили платформу цінностей «Перевершники»
04 Фев 2020, 08:30

Для «Сільпо» створили платформу цінностей «Перевершники»

«Сільпо» — це майже 260 магазинів та 30 000 працівників по всій країні.
Компанія почала формулювати свої цінності, але для кращого розуміння їх суті треба було доповнити живими візуальними прикладами — щоб співробітникам було легше асоціювати з собою та застосовувати у повсякденному житті та роботі.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Потрібно було розробити платформу цінностей для внутрішньої комунікації — зробити так, щоб кожен співробітник «Сільпо» зрозумів загальні цінності та обіцянки компанії, щоб внутрішня комунікація була простою та людяною, доступною і для касира, і для бухгалтера, і для менеджера в офісі. Вирішити цю задачу взялося агентство креативних рішень Grape. 

Люди люблять «Сільпо» за те, що це трохи більше, ніж продуктовий магазин: за «Лавку Традицій», «Власний імпорт», льорків, ціноклювів, гречаний багет. І звичайно, що все це було б неможливо без людей, які там працюють. Адже, якщо вони вже починають щось робити, то роблять це супердобре — ПЕРЕВЕРШЕНО.

Так, з‘явилась платформа ПЕРЕВЕРШНИКІВ — усіх, хто працює в «Сільпо» та робить його кращим кожен день. Вони, завдяки своїм «перевершенням», приносять Гостям справжню радість.

Далі агентство разом з компанією  доформулювало цінності компанії, які розділяють співробітники, та які транслюються через зовнішню і корпоративну комунікацію — обіцянки та цінності Перевершників. Та розробили візуальну комунікацію платформи.  

Перевершники обіцяють:

Перевершники цінують:

«Посвята в Перевершники» – офіційний запуск нової внутрішньої комунікації, відбулась влітку 2019 року у всіх офісах та магазинах мережі.  

 

 

Расскажите друзьям про новость