«Сільпо» — це майже 260 магазинів та 30 000 працівників по всій країні.
Компанія почала формулювати свої цінності, але для кращого розуміння їх суті треба було доповнити живими візуальними прикладами — щоб співробітникам було легше асоціювати з собою та застосовувати у повсякденному житті та роботі.
Потрібно було розробити платформу цінностей для внутрішньої комунікації — зробити так, щоб кожен співробітник «Сільпо» зрозумів загальні цінності та обіцянки компанії, щоб внутрішня комунікація була простою та людяною, доступною і для касира, і для бухгалтера, і для менеджера в офісі. Вирішити цю задачу взялося агентство креативних рішень Grape.
Люди люблять «Сільпо» за те, що це трохи більше, ніж продуктовий магазин: за «Лавку Традицій», «Власний імпорт», льорків, ціноклювів, гречаний багет. І звичайно, що все це було б неможливо без людей, які там працюють. Адже, якщо вони вже починають щось робити, то роблять це супердобре — ПЕРЕВЕРШЕНО.
Так, з‘явилась платформа ПЕРЕВЕРШНИКІВ — усіх, хто працює в «Сільпо» та робить його кращим кожен день. Вони, завдяки своїм «перевершенням», приносять Гостям справжню радість.
Далі агентство разом з компанією доформулювало цінності компанії, які розділяють співробітники, та які транслюються через зовнішню і корпоративну комунікацію — обіцянки та цінності Перевершників. Та розробили візуальну комунікацію платформи.
Перевершники обіцяють:
Перевершники цінують:
«Посвята в Перевершники» – офіційний запуск нової внутрішньої комунікації, відбулась влітку 2019 року у всіх офісах та магазинах мережі.