Для «Сільпо» створили платформу цінностей «Перевершники»
04 Фев 2020, 08:30

Для «Сільпо» створили платформу цінностей «Перевершники»

«Сільпо» — це майже 260 магазинів та 30 000 працівників по всій країні.
Компанія почала формулювати свої цінності, але для кращого розуміння їх суті треба було доповнити живими візуальними прикладами — щоб співробітникам було легше асоціювати з собою та застосовувати у повсякденному житті та роботі.  

Потрібно було розробити платформу цінностей для внутрішньої комунікації — зробити так, щоб кожен співробітник «Сільпо» зрозумів загальні цінності та обіцянки компанії, щоб внутрішня комунікація була простою та людяною, доступною і для касира, і для бухгалтера, і для менеджера в офісі. Вирішити цю задачу взялося агентство креативних рішень Grape. 

Люди люблять «Сільпо» за те, що це трохи більше, ніж продуктовий магазин: за «Лавку Традицій», «Власний імпорт», льорків, ціноклювів, гречаний багет. І звичайно, що все це було б неможливо без людей, які там працюють. Адже, якщо вони вже починають щось робити, то роблять це супердобре — ПЕРЕВЕРШЕНО.

Так, з‘явилась платформа ПЕРЕВЕРШНИКІВ — усіх, хто працює в «Сільпо» та робить його кращим кожен день. Вони, завдяки своїм «перевершенням», приносять Гостям справжню радість.

Далі агентство разом з компанією  доформулювало цінності компанії, які розділяють співробітники, та які транслюються через зовнішню і корпоративну комунікацію — обіцянки та цінності Перевершників. Та розробили візуальну комунікацію платформи.  

Перевершники обіцяють:

Перевершники цінують:

«Посвята в Перевершники» – офіційний запуск нової внутрішньої комунікації, відбулась влітку 2019 року у всіх офісах та магазинах мережі.  

 

 

Расскажите друзьям про новость