Для реформи децентралізації створили бренд-платформу.
01 Ноя 2017, 15:20

Для реформи децентралізації створили бренд-платформу.

За ініціативи Офісу підтримки Національної ради команда митців під керівництвом Андрія Єрмоленка — художника, ілюстратора та дизайнера, автора відомого «укропу», розробила бренд-платформу децентралізації з метою наблизити реформу до людей. Команда складалась з креатора Олексндра Кіріченка (Львів), дизайнера шрифтів Дмитра Растворцева (Суми), ілюстратора і дизайнера Нікіти Тітова (Харків).

«В основу ідеї покладено плетиво великих і малих кіл (точок), які творять мереживо з контурами карти України. Як і в сузір’ї, тут кожна велика чи мала „зірка“ (родина, громада, регіон) однаково важлива, бо є визначальною для його ідентифікації. Як і в мереживі, кожен елемент тут однаково важливий для міцності усієї „конструкції“. Саме міцність і значущість складових, які творять могутню і незалежну державу і готові до співпраці зі спільною метою — основне завдання децентралізації. Логотип наочно інфографічно показує суть децентралізації, кожне велике коло — це обласний центр України, по розмірам вони однакові, рівні між рівними», — відмітив Андрій Єрмоленко, художник, ілюстратор, дизайнер, творець логотипу Сузір’я.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Бренд-платформа у форматі конструктора дозволить кожному з проектів організацій в межах децентралізації чітко ідентифікувати свою приналежність до великої справи, не втрачаючи власної айдентики та позиціювання. «Дане графічне вираження децентралізації легко трансформується в різні форми як декоративно-абстрактні, так і цілком конкретні і реальні образи. Дана стилістика дозволяє нам створювати різні образи і символи, пов’язані з Україною, нашою культурою, які допоможуть в просуванні основного графічного символу. Ця стилістика легко адаптується на різні носії: від друкованих матеріалів до сувенірної продукції», — відмітив Андрій Єрмоленко.

Для Національного проекту Децентрализація розроблено унікальний шрифт — Decentralisation-Black. Він застосовується для набору заголовків, слоганів, коротких і ємних фраз, які повинні всіляко загострювати увагу, а не лише доносити інформаці. Другий фірмовий шрифт — Decentralisation-Light, що використовується для набору основного масиву тексту. 

«Брендинг реформ — новий для України процес. Проте для таких масштабних тем, як децентралізація, наявність бренд-платформи, що базується на простих і зрозумілих цінностях — запорука прогресу! Адже саме добровільне об’єднання громадян є підставою для утворення нових громад. Процес має бути модним та зрозумілим» —   говорить Петро Іванов, Директор з комунікацій офісу підтримки Національної ради реформ.  

Расскажите друзьям про новость