Для Маріуполя створили спортивну айдентику
11 Янв 2020, 10:01

Для Маріуполя створили спортивну айдентику

Маріуполь отримав власну спортивну айдентику M Sport, яку створила агенція Banda. Меседж — займатися не «СПОРТОМ», а спортом. «Хочеться, щоб твоє місто не сприймали як старий завод, хочеться, щоб тут було в кайф жити, щоб ти пишався, що ти звідси, бо тут стільки всього робиться — спорт розвивається, всі щасливі, круто. От і Маріупольцям так хочеться», — зазначено на сторінці проекта. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В агенціх створили шрифт, що схожий на життя. Адже спорт — для життя, а життя — це рух, тому вся графіка вийшла динамічна: букви у шрифті тягнуться та стискаються, живуть у своєму ритмі, неповторному та веселому.

Айдентика демонструє, що спорт може бути різним, як і люди, що ним займаються. 

Расскажите друзьям про новость