11 Янв 2020, 10:01

Для Маріуполя створили спортивну айдентику

Маріуполь отримав власну спортивну айдентику M Sport, яку створила агенція Banda. Меседж — займатися не «СПОРТОМ», а спортом. «Хочеться, щоб твоє місто не сприймали як старий завод, хочеться, щоб тут було в кайф жити, щоб ти пишався, що ти звідси, бо тут стільки всього робиться — спорт розвивається, всі щасливі, круто. От і Маріупольцям так хочеться», — зазначено на сторінці проекта. 

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

В агенціх створили шрифт, що схожий на життя. Адже спорт — для життя, а життя — це рух, тому вся графіка вийшла динамічна: букви у шрифті тягнуться та стискаються, живуть у своєму ритмі, неповторному та веселому.

Айдентика демонструє, що спорт може бути різним, як і люди, що ним займаються. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео