Для Маріуполя створили спортивну айдентику
11 Янв 2020, 10:01

Для Маріуполя створили спортивну айдентику

Маріуполь отримав власну спортивну айдентику M Sport, яку створила агенція Banda. Меседж — займатися не «СПОРТОМ», а спортом. «Хочеться, щоб твоє місто не сприймали як старий завод, хочеться, щоб тут було в кайф жити, щоб ти пишався, що ти звідси, бо тут стільки всього робиться — спорт розвивається, всі щасливі, круто. От і Маріупольцям так хочеться», — зазначено на сторінці проекта. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В агенціх створили шрифт, що схожий на життя. Адже спорт — для життя, а життя — це рух, тому вся графіка вийшла динамічна: букви у шрифті тягнуться та стискаються, живуть у своєму ритмі, неповторному та веселому.

Айдентика демонструє, що спорт може бути різним, як і люди, що ним займаються. 

Расскажите друзьям про новость