13 Дек 2019, 10:26

Для Comfy створили новорічну кампанію без ялинок і Дідів Морозів

Banda створила новорічну кампанію для Comfy без навали ялинок і Дідів Морозів, яких і так вдосталь в ефірі. 

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Коли креативна команда працювала над ідеєю на думку спала правда про те, що люди роблять з технікою, купивши собі нову. Ну звісно ж, вони передають її у спадок родичам, а ті передають далі. Тому замість того, щоб трубити «даруй нове», у повідомленні агентство каже: «Подаруй собі новенький гаджет, а свій подаруй близькій людині. Спочатку будь сам щасливим, а потім зроби щасливим ближнього». Подарунок один, а радість — усім.

«Те, що Новий рік — особливе свято, на яке всі чекають, говорити зайвий раз не хотілося. Цього року ми разом з Banda розповідаємо історії, які хоча б раз сталися з кожним. Ми назвали їх «Збувай», щоб «Збувалося». В результаті вийшла справжня, тепла, весела та трохи іронічна новорічна історія,» — Ярослав Чепурняк, Head of Content and Creative, Comfy.

«Моя мама завжди турботливо питає, коли я збираюся купити собі новий телефон. Тому ідея Banda була мені дуже близькою. Бо кожен з нас хоча б раз у житті щось «збував», щоб здійснилася заповітна мрія про нову техніку. Чарівний новорічний період + крута ідея  + крута команда — і все вийшло ПО-КРАСОТІ!» — Тетяна Корнієнко, Head of Marketing Communication, Comfy. 

В аутдор запустили гірлянду новорічної магії передарування.

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео