Для ТМ Аляска створили ролик про довіру
14 Май 2020, 14:45

Для ТМ Аляска створили ролик про довіру

Що ми робимо, коли наважуємось на щось важливе? Правильно,  хвилюємось. А коли ми хвилюємось? Саме так, п’ємо воду. Аби хвилюватись трохи менше (принаймні, не через якість води), вибирайте виробника, якому довіряєте! Тим більше це актуально зараз, коли залишатись вдома, користуючись сервісом доставки, – краще, що можна зробити для здоров’я.

Саме тому, для іміджевого відео ТМ Аляска агенція VERTIGO використала інсайт про довіру. Ролик являє собою нарізку віньєток, які разом створюють емоційну, теплу історію з єдиним висновком.

Денис Мартинов, Managing Director VERTIGO: «Досить дивно було б розповідати про цілющі властивості кришталевої води, коли знімаєш відео для IDS. Коли поняття якості не викликає сумнівів, вторити про це – погодьтесь, трохи нудно.  Тому ми зробили ставку на емоцію та відзняли ніжні, місцями зворушливі історії, в яких кожен легко впізнає себе. Словом, довірились відчуттю та з нетерпінням чекаємо на результат».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео