Для Roshen створили «суперапетитний» ролик
24 Май 2021, 10:01

Для Roshen створили «суперапетитний» ролик

SHOTS зняли нову кампанію для желейних цукерок Yummi Gummi від Roshen.

“Паті в роті – хвацька алегорія, вона класно передає смак всього того, що відчуваєш, коли закинувся желешкою, й одразу ж викликає бажання жування”, – коментують креативники.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость