Агентство Brain Tank за трендами гейміфікації запустило Кіногру для національної кампанії брендів Pepsi та Lay’s, що входять до портфелю компанії PepsiCo. Споживач може відчути кіно не лише на смак, а й повністю поринути у його світ.
Першого січня розпочалася акція «Грай в кіно з Pepsi та Lay’s» з реальною грою всередині месенджера.
Зареєструвавшись у чат-боті, можна обрати героя до смаку: Вікінга, Ельфійку або Вартового Всесвіту. Вони стануть путівниками у грі-подорожі світом кіно з повним зануренням у Кіногру, що триватиме цілих три місяці у всіх куточках України.

Але головною фішкою є те, що кожен самостійно керує діями свого героя. Саме вам вирішувати, яким буде наступний крок, а результат може виявитися зовсім несподіваним.

Для кожного персонажа копірайтери прописали кілька сюжетних ліній, а натхненні дизайнери, після перегляду 151-го фільму за різними жанрами, візуалізували все на вищому рівні.

Команда Brain Tank працювала над проєктом разом із партнерами PepsiCo та Promobil.