Для морозива Monaco створили гіпнотичні ролики
29 Апр 2020, 15:25

Для морозива Monaco створили гіпнотичні ролики

Агенція Banda створила рекламну кампанію для морозива, щоб заохотити залишатися дома і смакувати Monaco. А тих, хто все-таки вийшов з дому, вирішили затягнути назад гіпнотичними бордами.

«На карантині усіх кудись так і тягне: то до друзів, то на пікнік, то просто на вулицю. І було б набагато безпечніше, якби в ці спокусливі моменти щось затягувало нас назад, додому. Наприклад, морозиво Monaco», — зазначили в агенції.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость