BBDO Ukraine та Перша зефірна фабрика «Жако» оновили упаковки лінійки десертів і навчили їх літати.
Коли у BBDO Ukraine скуштували десерти «Жако», всім одразу стало зрозуміло: це найлегші десерти у світі. За смаком, текстурою, відчуттям. Тому і нове позиціонування для Першої зефірної фабрики зробили таким же легким. Проте упаковка десертів була далекою від відчуття легкості й новому позиціонуванню не зовсім відповідала.
Перед агентством постало амбітне завдання: змусити упаковки десертів “Жако” — злетіти. Стати легшими. Але потрібно було зберегти впізнаваність так, аби здалека упаковка виглядала так само, проте під час розглядання були помітні відмінності.
На упаковках легкість обіграли такими ж легкими сюжетами: коли вітер плутає волосся, коли розганяєшся на гойдалках щосили, коли в небі виблискує повітряний змій. І доповнили їх новими патернами, в основі яких зобразили форму продукту. А щоб людина серцем знала, що це упаковка улюбленого десерту “Жако”, залишили розташування блоків на колишніх місцях.