Для десертів «Жако» зробли «легке» позиціонування
18 Янв 2021, 09:50

Для десертів «Жако» зробли «легке» позиціонування

BBDO Ukraine та Перша зефірна фабрика «Жако» оновили упаковки лінійки десертів і навчили їх літати. 

Изображение выглядит как текст

Автоматически созданное описание

Коли у BBDO Ukraine скуштували десерти «Жако», всім одразу стало зрозуміло: це найлегші десерти у світі. За смаком, текстурою, відчуттям. Тому і нове позиціонування для Першої зефірної фабрики зробили таким же легким. Проте упаковка десертів була далекою від відчуття легкості й новому позиціонуванню не зовсім відповідала.

Перед агентством постало амбітне завдання: змусити упаковки десертів “Жако” — злетіти. Стати легшими. Але потрібно було зберегти впізнаваність так, аби здалека упаковка виглядала так само, проте під час розглядання були помітні відмінності.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Изображение выглядит как текст

Автоматически созданное описание

На упаковках легкість обіграли такими ж легкими сюжетами: коли вітер плутає волосся, коли розганяєшся на гойдалках щосили, коли в небі виблискує повітряний змій. І доповнили їх новими патернами, в основі яких зобразили форму продукту. А щоб людина серцем знала, що це упаковка улюбленого десерту “Жако”, залишили розташування блоків на колишніх місцях. 

Изображение выглядит как текст

Автоматически созданное описание
Изображение выглядит как текст

Автоматически созданное описание

Расскажите друзьям про новость