Для новой ambient кампании Prime TV проник в клетку к гепардам
05 Авг 2011, 09:49

Для новой ambient кампании Prime TV проник в клетку к гепардам

 

Чтобы прорекламировать новый сезон английского сериала Man vs. Wild («Выжить любой ценой»), в котором главный герой Беар Гриллс находит себя в сомнительных местах, на канале Prime TV рекламное агентство DraftFCB Окленд провели необычный ambient. Для этого креативщики поместили палатку искателя приключений в зоопарке Окленда поблизости от гепардов.

 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel