Українська агенція Postmen організувала на День святого Миколая креативне дитяче свято Postmen Kids Day, під час якого діти створили соціальну рекламу.
Передноворічний дитячий івент в такому форматі Postmen проводить вже вдруге. Минулого року діти придумали рекламу, яка допомагає врятувати ялинки від вирубування. Цьогоріч до дітей прийшов Святий Миколай уже з іншою проблемою — люди все менше спілкуються між собою і менше веселяться, не святкують Новий рік і Різдво та постійно втикають в смартфони. На розв'язання проблеми — всього кілька годин.
Над створенням соціальної рекламної кампанії працювали одразу кілька дитячих команд. У команді креативу придумали сценарій для стоп-моушн мультфільму та слоган — «Не втикай — Різдво для спілкування!». Крафт-команда створила для ролика картонне місто і його жителів. І вже в самому відео бачимо, що у всіх людей смартфони замість голів, а в центрі міста «новорічна» вай-фай вежа. Що повернуло людей до тями, можна побачити в ролику.
Крім того, діти намалювали та надрукували стікери, якими можна заклеїти екран смартфону, якщо людина в нього довго втикає. Також дітлахи зробили сайт, на якому можна безкоштовно замовити ці стікери.