Діти створили соціальну рекламу для смартфонозалежних
26 Дек 2019, 14:17

Діти створили соціальну рекламу для смартфонозалежних

Українська агенція Postmen організувала на День святого Миколая креативне дитяче свято Postmen Kids Day, під час якого діти створили соціальну рекламу. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Передноворічний дитячий івент в такому форматі Postmen проводить вже вдруге. Минулого року діти придумали рекламу, яка допомагає врятувати ялинки від вирубування. Цьогоріч до дітей прийшов Святий Миколай уже з іншою проблемою — люди все менше спілкуються між собою і менше веселяться, не святкують Новий рік і Різдво та постійно втикають в смартфони. На розв'язання проблеми — всього кілька годин.

Над створенням соціальної рекламної кампанії працювали одразу кілька дитячих команд. У команді креативу придумали сценарій для стоп-моушн мультфільму та слоган — «Не втикай — Різдво для спілкування!». Крафт-команда створила для ролика картонне місто і його жителів. І вже в самому відео бачимо, що у всіх людей смартфони замість голів, а в центрі міста «новорічна» вай-фай вежа. Що повернуло людей до тями, можна побачити в ролику.

Крім того, діти намалювали та надрукували стікери, якими можна заклеїти екран смартфону, якщо людина в нього довго втикає. Також дітлахи зробили сайт, на якому можна безкоштовно замовити ці стікери. 

 

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel