Спеціально до Дня торгівлі, який щороку відзначається в останню неділю липня, мережа з продажу побутової техніки й електроніки, підготувала корпоративний ролик-привітання.
Щоб показати, наскільки у сучасному світі важлива професія продавця і всіх фахівців, причетних до продажів, у компанії звернулися до незалежних експертів – дітей. Їх запросили до одного з магазинів мережі і запитали, що вони думають про роботу своїх батьків, які працюють продавцями у Фокстрот.
«Пишаюся тим, що Фокстрот об’єднує справжніх професіоналів своєї справи, які дійсно не просто продають техніку, а допомагають людям робити їхнє життя кращим. Вважаю, вийшло щиро, по-справжньому та дуже емоційно! Бо діти завжди помічають найголовніше», – так прокоментував відео Олексій Зозуля, директор мережі Фокстрот.