З нагоди півріччя колаборації з ФК «Динамо-Київ» енергетичний бренд PIT BULL™ оновив дизайн пакування, додавши на етикетку та бляшанку віжуал футболіста у момент переможного голу. Вінтажне чорно-біле фото та логотип «Динамо» вже прикрасив класичний ягідний PIT BULL™ Energy Drink та цитрусовий PIT BULL™ X, на черзі – апгрейт PIT BULL™ Extra Vitamin C.
Зовнішній вигляд PIT BULL™ не змінився кардинально: він все так само виконаний у мінімалістичному стилі з барвистою плямою на смоляному чорному тлі і постаттю бійцівського пса-талісмана. У кутку лише додано тематичний образ спортсмена у русі, що ніби перебуває за мить до моменту слави.
PIT BULL™ – це енергія руху і сила командного духу. Саме тому наша співпраця з топовим українським футбольним клубом є такою органічною. Наш бренд в рамках концепції старшого брата і наставника несе потужну місію мотивування своєї аудиторії – переважно молоді з великими амбіціями. «Динамо» – це команда-мрія, команда-мета, реальний доказ того, що кожен, хто має талант і бажання, може прорватися до перших лав на життєвому полі. І наш футболіст надихає рухатися, боротися і не здаватися у гонитві за своїми прагненнями. Тож триб’ют-дизайн продукту став у всіх сенсах «динамічним.
Олена Чувакіна
бренд-директорка ГК «Нові Продукти»
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь