PIT BULL™ представляє оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі
18 Фев 2022, 14:04

PIT BULL™ представляє оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі

З нагоди півріччя колаборації з ФК «Динамо-Київ» енергетичний бренд PIT BULL™ оновив дизайн пакування, додавши на етикетку та бляшанку віжуал футболіста у момент переможного голу. Вінтажне чорно-біле фото та логотип «Динамо» вже прикрасив класичний ягідний PIT BULL™ Energy Drink та цитрусовий PIT BULL™ X, на черзі – апгрейт PIT BULL™ Extra Vitamin C.

Зовнішній вигляд PIT BULL™ не змінився кардинально: він все так само виконаний у мінімалістичному стилі з барвистою плямою на смоляному чорному тлі і постаттю бійцівського пса-талісмана. У кутку лише додано тематичний образ спортсмена у русі, що ніби перебуває за мить до моменту слави.

PIT BULL™ – це енергія руху і сила командного духу. Саме тому наша співпраця з топовим українським футбольним клубом є такою органічною. Наш бренд в рамках концепції старшого брата і наставника несе потужну місію мотивування своєї аудиторії – переважно молоді з великими амбіціями. «Динамо» – це команда-мрія, команда-мета, реальний доказ того, що кожен, хто має талант і бажання, може прорватися до перших лав на життєвому полі. І наш футболіст надихає рухатися, боротися і не здаватися у гонитві за своїми прагненнями. Тож триб’ют-дизайн продукту став у всіх сенсах «динамічним.
Олена Чувакіна
бренд-директорка ГК «Нові Продукти»

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость