Журналістський колектив THE PAGE оголошує про офіційний початок своєї роботи. Матеріали будуть доступні з понеділка, 27 травня, за посиланням.
«Ми повідомлятимемо ділову та економічну інформацію читачам, які звикли жити у світі швидкого інтернету та
соціальних мереж. Ви також знайдете матеріали, необхідні для успішного та щасливого життя людей, що хочуть
розуміти, як економіка впливає на кожного з нас», – прокоментував головний редактор THE PAGE Андрій Юхименко.
Ресурс створений журналістами з багаторічним досвідом. Вони працювали у провідних виданнях в Україні та за
кордоном. Головний редактор THE PAGE Андрій Юхименко до 2014 року був першим заступником і керівником
«Ділового блоку» газети «КоммерсантЪ» (Україна). Заступник головного редактора Олег Гавриш працював спеціальним
кореспондентом цієї газети, а до цього у газеті «Ведомости».
Також репортажі та статті на соціально важливі і злободенні теми для THE PAGE писатиме Маша Цуканова. Раніше
вона була головним редактором українських Vogue та «КоммерсантЪ» Weekend.
Редактором розділу Style працюватиме Яна Панюшкіна, автор численних публікацій у виданнях: «КоммерсантЪ»,
Vogue, Forbes та інших.
Після закриття української газети «КоммерсантЪ», журналісти якої не погодилися з вимогою московського керівництва
відмовитися від принципів чесної журналістики, вони започаткували декілька ділових проектів. Серед них – економічний
телевізійний тижневик «Перша шпальта» та програма про аграрний бізнес «Перший на селі» на каналі UA: Перший;
сайт «НВ Бізнес» та ділова радіопрограма «Гроші вперед» на Радіо НВ.
Власниками видання є журналісти THE PAGE.
21 Фев 2025
- State Farm провел процедуру «разрыва» молодой женщины от автостраховки родителей
- Уникальность TikTok в Украине и факторы успеха брендов: рейтинг TikTok-каналов за 2024 год
- Актрисы, активистки и спортсменки: TIME представил список женщин 2025 года
- YouTube представил обновленный цвет своего логотипа
- KFC показал неприятные последствия поедания острых куриных крылышек
- Нидерландская телеком-компания заменила свой логотип личными сообщениями от родных спортсменов
- Медведи устроили погоню за автомобилем Citroën
- Немецкий бренд использовал цены на пиво для противодействия ультраправой партии