На час карантину digital-агенція Postmen перевела свій онлайн-лекторій Wake Up у щоденний режим. За 2 місяці на You Tube каналі вийшло 45 ранкових прямих ефірів.
Журналісти, екологи, політики, бізнесмени, видавці, фінансисти, дієтологи – своїм досвідом та порадами ділилися експерти найрізноманітніших сфер.
Ярослава Гресь, керуючий партнер Gres Todorchuk PR, розповіла про те, як використовувати кризу як можливість.
Ярослав Ведмідь, керівник і засновник Postmen, поділився, як створювати і контролювати вірусні кампанії.
Валерія Толочина, маркетинг-директорка INTERTOP, розповіла про те, як компанія відкрила свою онлайн-платформу для всього ринку.
В червні лекції виходитимуть в ефір по вівторкам і четвергам, о 9:00.
Анонси етерів публікуються у facebook агенції Postmen та на сайті.