Digital-агенція запустила щоденний онлайн-лекторій під час карантину
26 Май 2020, 15:23

Digital-агенція запустила щоденний онлайн-лекторій під час карантину

На час карантину digital-агенція Postmen перевела свій онлайн-лекторій Wake Up у щоденний режим. За 2 місяці на You Tube каналі вийшло 45 ранкових прямих ефірів.

Журналісти, екологи, політики, бізнесмени, видавці, фінансисти, дієтологи – своїм досвідом та порадами ділилися експерти найрізноманітніших сфер.

Ярослава Гресь, керуючий партнер Gres Todorchuk PR, розповіла про те, як використовувати кризу як можливість.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ярослав Ведмідь, керівник і засновник Postmen, поділився, як створювати і контролювати вірусні кампанії.

Валерія Толочина, маркетинг-директорка INTERTOP, розповіла про те, як компанія відкрила свою онлайн-платформу для всього ринку.

В червні лекції виходитимуть в ефір по вівторкам і четвергам, о 9:00.

Анонси етерів публікуються у facebook агенції Postmen та на сайті.

Расскажите друзьям про новость