Для інтегрованої рекламної кампанії бренду «Новопечерські Липки» агенція Brain Tank запустила мультитригерну DOOH-активацію, в якій дії героїв пов’язані з зовнішніми умовами: часом доби та погодою.
Мультитригерна DOOH (digital out-of-home) — це коли зовнішні носії не просто динамічні, а й коли їхній сюжет розвивається в залежності від зовнішніх умов.
Цієї осені на київських вулицях красуються діджитал-борди, де зображено людей, що займаються своїми справами. Але те, що вони роблять, корелює з тим, що відбувається навколо. Приміром, якщо зараз ранок, то ми побачимо, як збирають до школи дитину, якщо вечір — готуються до вечері. Але, крім часу доби, на їхні справи впливають ще й погодні умови: якщо в Києві йде дощ, хтось із героїв комунікації розкриває парасольку, а хтось — накривається курткою.