Діджитал-борди для «Новопечерських Липок» реагують на час доби та погоду
29 Сен 2021, 12:20

Діджитал-борди для «Новопечерських Липок» реагують на час доби та погоду

Для інтегрованої рекламної кампанії бренду «Новопечерські Липки» агенція Brain Tank запустила мультитригерну DOOH-активацію, в якій дії героїв пов’язані з зовнішніми умовами: часом доби та погодою.

Мультитригерна DOOH (digital out-of-home) — це коли зовнішні носії не просто динамічні, а й коли їхній сюжет розвивається в залежності від зовнішніх умов.

Цієї осені на київських вулицях красуються діджитал-борди, де зображено людей, що займаються своїми справами. Але те, що вони роблять, корелює з тим, що відбувається навколо. Приміром, якщо зараз ранок, то ми побачимо, як збирають до школи дитину, якщо вечір — готуються до вечері. Але, крім часу доби, на їхні справи впливають ще й погодні умови: якщо в Києві йде дощ, хтось із героїв комунікації розкриває парасольку, а хтось — накривається курткою.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость