dentsu запускає нове рішення для взаємодії брендів з ігровою індустрією
30 Сен 2021, 12:48

dentsu запускає нове рішення для взаємодії брендів з ігровою індустрією

Комунікаційна мережа dentsu запускає нове глобальне рішення dentsu gaming, щоб надати своїм клієнтам ще більше можливостей в ігровій сфері та використати потенціал ігор для зростання їхнього бізнесу.

Нове рішення об’єднує великий ігровий досвід японської мережі dentsu та локальні можливості спеціалістів з інших країн в рамках холдингу. Dentsu gaming буде доступним на базі виробничих і творчих ресурсів агенцій групи.

«Наша філософія полягає в тому, що ігри – це значно більше, ніж просто реклама. Це про створення, посилення та додавання імпульсу культурі та індустрії в цілому. Завдяки dentsu gaming ми маємо можливість реалізувати все це на базі власних ігрових студій, інноваційних бізнесів, інвестуючи в ігрові стартапи та стратегічні партнерські відносини у глобальному масштабі, що відрізняє нас від усіх інших», – коментує Кейічі Йошизакі, Executive Officer, Dentsu Inc.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Завдяки мережі агенцій, локальним командам та партнерам по всьому світу dentsu пропонуватиме клієнтам розробку ігор на замовлення, рекламу всередині ігор, нативну інтеграцію з іграми, комерцію, доповнену реальність, віртуальну реальність та різноманітні активації в кіберспорті.

«В Україні, як і в усьому світі, ігри зростають у геометричній прогресії та стають важливим центром поп-культури, створюючи численні можливості для просування. Ігри перестали бути захопленням виключно молодих чоловіків, вони стрімко завойовують нові аудиторії, привертаючи увагу брендів з різних категорій. Dentsu Ukraine як лідер українського ринку будує крос-індустріальну партнерську спільноту, а ігрова індустрія вже готова до співпраці. Наша багаторічна медійна експертиза у поєднанні з високотехнологічним світом розваг і кіберспорту можуть надати брендам абсолютно новий досвід взаємодії із споживачем», – коментує Олександр Гороховський, CEO dentsu Ukraine.

Расскажите друзьям про новость