DDB рекламирует Канаду интерактивными панелями в США
09 Июл 2010, 07:28

DDB рекламирует Канаду интерактивными панелями в США

Агентство DDB провело замечательную цифровую акцию по продвижению канадского туризма в США. В рамках кампании DDB установило интерактивные панели.

 

 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

в Нью-Йорке, Чикаго и Лос-Анджелесе. Прохожие могли свободно развлекаться с панелью, знакомясь с появляющимися в режиме реального времени фотографиями и постами из Twitter людей, путешествующих по Канаде.

 

 

 

 

Степан Трифонов

 

Расскажите друзьям про новость