Нові діджитал предмети колекціонування Dolce&Gabbana ретельно змодельовані і блищать так природно, що можна фактично їх відчути. Скриньки DGFamily нагадують витончено вирізані шкатулки для коштовностей у стилі карретто. Коробки відкриваються зі сліпучим сяйвом, пропонуючи зазирнути в їхній невловимий вміст.
«Кожна коробка відкриває ексклюзивні діджитал, фізичні та емпіричні привілеї для її власника в залежності від рівня коробки», — описує UNXD, торговий майданчик NFT, який об’єднався з D&G для запуску віртуальних скриньок для коштовностей.
Є три DGFamily Boxes, кожна із яких відрізняється своїм кольором. Чорна скринька надає колекціонерам доступ до діджитал та фізичного одягу, доступ до метавсесвіту та фізичних подій, а також до ексклюзивного набору сувенірів D&G. Золотий ящик преміум-класу надає ті ж привілеї, рідкісні фізичні та діджитал колекції та події, а також дорожчий набір подарунків. Нарешті платинова коробка піднімає ці переваги на новий рівень і надає доступ до приватного віддаленого офісу D&G.
3/
— UNXD. (@UNXD_NFT) February 21, 2022
The journey now continues with DGFamily. The beautiful DGFamily Boxes come in three variants, with increasing rarity and holder benefits: Black, Gold, and Platinum. They are based on @DolceGabbana’s ornately carved, carretto-style jewelry box, but built to hold so much more. pic.twitter.com/uW72UWq4nq
Це вже друге занурення бренду в сферу NFT. За повідомленнями NFTCalendar, перше, розроблене його засновниками, заробило 5,65 млн. доларів.
Дата випуску не оголошена, але власники можуть зареєструватися на сайті, щоб отримати ранній доступ до NFT.
1/@DolceGabbana and UNXD announce the highly anticipated launch of the DGFamily community. 3 distinct Boxes + digital, physical, & experiential benefits that take holders on a journey between real life & the metaverse.https://t.co/AlaTviffcphttps://t.co/JTvKLZEsxw
— UNXD. (@UNXD_NFT) February 21, 2022
🧵👇 pic.twitter.com/eL4h0iI59W