09 Апр 2008, 09:59

ДАІ проводить соціальну кампанію на Тернопільщині

ДАІ проводить соціальну кампанію на Тернопільщині

Асоціація зовнішньої реклами України заявляє, що заборона зовнішньої реклами не вигідна для ДАІ, оскільки ті не зможуть інформувати водіїв про важливість дотримання ПДР, — говориться на сайті Асоціаціі.

 

Органи влади, які забезпечують безпеку дорожнього руху, вже не вперше за останній час звертають свою увагу на зовнішню рекламу. І якщо в якості співавторів законопроекту №1061-5, яким пропонується знищити три чверті парку рекламних конструкцій, представники ДАІ не заслуговують на подяку від рекламістів, то останні факти співробітництва можуть стати приємним прецедентом та прикладом для наслідування.


Так, за повідомленнями газети «Високий замок», в Тернопільській області за ініціативи місцевого управління ДАІ розпочато соціальну кампанію засобами зовнішньої реклами, мета якої – донести до учасників дорожнього руху важливість дотримання ПДР.

 

Не відмовиш тернопільським ДАІшникам і в наявності прогресивного підходу до вибору креативної концепції соціальної кампанії – за повідомленнями ЗМІ, переконують водіїв у необхідності дотримуватись правил дорожнього руху, фотографії з місць серйозних ДТП. Між іншим, саме такий підхід, заснований на принципі натуралізму та шоку, використовується у боротьбі з зростанням кількості ДТП в країнах Євросоюзу.

 

Отже, зовнішня реклама потрібна навіть ДАІ. Це дійсно найкращий спосіб донести до учасників дорожнього руху головні побажання та ініціативи дорожніх автоінспекторів. Чому б, нарешті, не розміщати на рекламних конструкціях витяги із Правил дорожнього руху, таким чином проводячи примусовий лікбез? Або великими цифрами розміри штрафів, які ось-таки знов пропонують підвищити?! Оператори не раз заявляли про готовність до подібного співробітництва.

 

І наскільки вигідним може бути самій Державтоінспекції прийняття законопроекту 1061-5, якщо після цього просто ніде буде розміщати соціальну рекламу? Отже, варто визначатись. Або ДАІ оголошує війну зовнішній рекламі, залишається без механізму для діалогу з водіями і отримує той самий рівень кількості ДТП в майбутньому (знову ж таки, про відсутність впливу реклами на рівень безпеки на автошляхах говорять численні дослідження); або ж переможуть здоровий глузд і стратегічне мислення, і законодавці відмовляться від сліпого затвердження відповідних норм законопроекту 1061-5, а майбутня взаємодія операторів ринку зовнішньої реклами з органами ДАІ буде конструктивною та взаємовигідною. А це цілком можливо, про що і свідчить вищезгаданий прецедент з Тернопільщини.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео