Ціна лайків: проєкт для PETA піднімає проблему жорстокого ставлення до слонiв
25 Сен 2020, 11:21

Ціна лайків: проєкт для PETA піднімає проблему жорстокого ставлення до слонiв

HOP-HOP Illustrations у колаборації з продакшн студією Feel Factory створили соціальний проєкт для PETA, покликаний привернути увагу до проблеми жорстокого ставлення до слонiв у Таїланді. Арт-директор проєкту: Євген Вєтров.

Турист, що катається верхи на слоні а потім хвалиться цим у соцмережах має знати справжню ціну своїх лайків.

Церемонія приручення слона називається Фаджана («руйнування духу» тварини). Все починається з викрадення 6-місячного слоненяти у матері, він заганяється в тісну клітку, піддається фізичним і психічним тортурам протягом декількох тижнів. Слони, що виживають – потім слухняно катають туристів.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Найпростіший і дієвий спосіб змінити ситуацію – не підтримувати цей бізнес, ніколи не кататися на слонах, ніколи не відвідувати цирки.

Расскажите друзьям про новость