Customer Experience 2020: семестр знань від МАМІ та КНЕУ
25 Фев 2020, 15:30

Customer Experience 2020: семестр знань від МАМІ та КНЕУ

У лютому в КНЕУ стартував освітній курс Customer Experience у новому форматі. Це вже восьма хвиля проекту МАМІ, і цього разу організатори пропонують повний семестр, насичений корисними лекціям та практичними завданнями. 

Проект розпочався у 2013 році, і за 7 років курс пройшли 316 студентів, загалом 225 годин. Було вручено 121 сертифікат МАМІ –  майже 40% випускників успішно захистили фінальні проекти. Цього року протягом семестру буде 150 студентів, яким запропоновано 13 лекцій і 7 практичних кейсів. 

Цінність курсу полягає в тому, що студенти «класичних» економічних дисциплін отримують сучасні практичні знання з перших рук. 18 топ-менеджерів агентств та компаній інвестують свій час та знання у майбутніх колег: Світлана Степаненко (TWIGA Ukraine), Юлія Голота, (Adsapience), Наталія Морозова (МАМІ), Іветта Делікатна (ECOMM Communication Consulting), Ярослав Коваль (TERRA FOOD), Саша Кієвцева та Володимир Кобець (Digital Chain (DC)), Світлана Гукова (TWIGA’GO!), Сергій Лукашенко (OUTFORZ), Олександр Микитенко (MEX Advertising), Марія Дахлалла та  Олексій Христич (All Motion Group), Наталія Жигалкіна та Лариса Дмитренко (Prospects Group), Олександр Ратманський (TEAM247), Володимир Зборовський (HAVAS Engage Ukraine), Олександра Логвиненко (TMSCo) та Юлія Корняга. Експерти з маркетингових комунікацій запропонують майбутнім колегам ефективні інструменти та поради з реальних кейсів бізнесу. 

Наталія Морозова, голова правління МАМІ: «Програма пропонує лекції в усіх актуальних напрямках: стратегія комунікацій, digital, trade та loyalty маркетинг, event та experiential marketing, нестандартні промо та client service. Специфіка професійних напрямків та погляд у майбутнє – ці лекції допоможуть студентам зрозуміти майбутнє та своє місце в галузі». 

«Вже багато років поспіль ми співпрацюємо з командою МАМІ, –  коментує Олександр Дима, заступник декана факультету маркетингу в КНЕУ. –   Випускники програми минулих років приходять до нас вже у якості спікерів і я впевнений, що цьогорічні учасники теж повернуться до нас у цьому статусі.  Цього року ми вирішили дати можливість усім студентам факультету маркетингу познайомитися з провідними професіоналами у сфері маркетингових сервісів і відвели під потреби курсу окремі години навчально плану. Зараз більше 150 студентів є слухачами і отримають перспективи професійного розвитку, а деякі знайдуть роботу своєї мрії».

 Детальніше ознайомитись з програмою МАМІ пропонуємо в презентації.  

Расскажите друзьям про новость