Coca-Cola прагне відповісти, який же космічний простір на смак, своїм новим напоєм Starlight.
«Космічний напій» буде випущений разом із новою інноваційною платформою бренду Coca-Cola Creations і стане першим із серії особливих смаків, колаборацій та вражень, які представлені як у «фізичному, так і в діджитал світі».
За даними Nasdaq, Starlight спочатку з’явиться в магазинах США як в оригінальній версії, так і у версії з нульовим вмістом цукру, а потім найближчими місяцями вона буде поширена в решті Північної Америки, Європи та Азії.
«Його смак включає додаткові нотки, що нагадують спостереження за зірками біля багаття, а також відчуття прохолоди, яке викликає холодна подоріж в космос», — описали смак в компанії.
2.21.22 pic.twitter.com/OPMPUWlcPI
— Coca-Cola (@CocaCola) February 17, 2022
Бренд прагне наголосити на своїй історії в космосі, зокрема, коли він у партнерстві з NASA став одним з перших безалкогольних напоїв, що вирушили на орбіту 35 років тому.
«Створюючи Coca-Cola Starlight, ми хотіли відзначити чудову здатність дослідження космосу надихати покоління на відкриття нових світів безмежних можливостей», — сказала Оана Влад, старший директор із глобальної стратегії бренду в компанії Coca-Cola.
Неземний смак напою доповнює його космічний дизайн із багатовимірним, наповненим світлом зоряним полем.
Шанувальники можуть відсканувати пляшку з напоєм, щоб побачити досвід доповненої реальності «Concert on a Coca-Cola» зі співачкою Ейвой Макс.
Очікується, що надалі через платформу Coca-Cola Creations буде запущено й інші «фантастичні» смаки, кожен з яких буде доступний протягом обмеженого періоду кілька тижнів або місяців.