Coca-Cola посмотрела на мир через камеру слежения
12 Июн 2012, 10:16

Coca-Cola посмотрела на мир через камеру слежения

 

Камеры системы безопасности обычно ассоциируются с плохими вещами, но в этом ролике Coca-Cola показывает, как камеры слежения фиксируют и счастливые моменты. Слоган: «Давайте посмотрим на мир по-другому».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Рекламное агентство: BBDO

Расскажите друзьям про новость