Что, как и зачем мерять в PR — узнайте на PR-марафоне.
06 Мар 2018, 13:12

Что, как и зачем мерять в PR — узнайте на PR-марафоне.

Михаил Шуранов, директор департамента по связям с общественностью «Укртелеком», предложит простую схему оценки результативности работы PR-специалиста на основе пирамиды Макнамары и расскажет, как понятия input, output, outcome и outtake помогут оценить тонкие места в работе PR-pro. Только 16 марта на PR марафон #6: Fusion

БИЛЕТЫ

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость