09 Июн 2017, 08:44

STOP нагота: чиє тіло набридло більше

Бій за істину між карпатським Дідом, моделями «Алло» і почуттям глузду

У наш час до відомої маркетингової моделі 3С (сміх, секс, смерть) додався новий елемент — сльози (навіть не крізь сміх, а у поєднанні із сексом). З одного боку, трендом у креативі є боротьба з сексизмом та об’єктивізацією людського тіла. З іншого — ти озираєшся у метро і бачиш, як на жінках начеплені стрічки з товаром у магазині техніки, а чоловік з благородною сивиною, та все ж не старий, не може сам собі застебнути пасок на штанах.

Виктория Лупенко
Сreative lead of client partner division в бизнес/медиа бюро ekonomika+

Полем битви стало навіть не наше медіа, а метро «Площа Льва Толстого», де обидва бренди розмістили зовнішню рекламу. Один з глядачів цього прислав до редакції фото із запитанням «Це нормально?».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Ставлення криється у деталях, тож ми питаємо — як вважаєте ви? Оберіть один із брендів, і ми дізнаємося, жіноча чи чоловіча нагота є більш нестерпною у сучасному креативі. Якщо ви «проти всіх» — для вас є відповідний варіант, якщо вважаєте це допустимим – тисніть «#ценорм».

Расскажите друзьям про новость

Новое видео