STOP нагота: чиє тіло набридло більше
09 Июн 2017, 08:44

STOP нагота: чиє тіло набридло більше

Бій за істину між карпатським Дідом, моделями «Алло» і почуттям глузду

У наш час до відомої маркетингової моделі 3С (сміх, секс, смерть) додався новий елемент — сльози (навіть не крізь сміх, а у поєднанні із сексом). З одного боку, трендом у креативі є боротьба з сексизмом та об’єктивізацією людського тіла. З іншого — ти озираєшся у метро і бачиш, як на жінках начеплені стрічки з товаром у магазині техніки, а чоловік з благородною сивиною, та все ж не старий, не може сам собі застебнути пасок на штанах.

Виктория Лупенко
Сreative lead of client partner division в бизнес/медиа бюро ekonomika+

Полем битви стало навіть не наше медіа, а метро «Площа Льва Толстого», де обидва бренди розмістили зовнішню рекламу. Один з глядачів цього прислав до редакції фото із запитанням «Це нормально?».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ставлення криється у деталях, тож ми питаємо — як вважаєте ви? Оберіть один із брендів, і ми дізнаємося, жіноча чи чоловіча нагота є більш нестерпною у сучасному креативі. Якщо ви «проти всіх» — для вас є відповідний варіант, якщо вважаєте це допустимим – тисніть «#ценорм».

Расскажите друзьям про новость