У наш час до відомої маркетингової моделі 3С (сміх, секс, смерть) додався новий елемент — сльози (навіть не крізь сміх, а у поєднанні із сексом). З одного боку, трендом у креативі є боротьба з сексизмом та об’єктивізацією людського тіла. З іншого — ти озираєшся у метро і бачиш, як на жінках начеплені стрічки з товаром у магазині техніки, а чоловік з благородною сивиною, та все ж не старий, не може сам собі застебнути пасок на штанах.
Виктория Лупенко
Сreative lead of client partner division в бизнес/медиа бюро ekonomika+
Полем битви стало навіть не наше медіа, а метро «Площа Льва Толстого», де обидва бренди розмістили зовнішню рекламу. Один з глядачів цього прислав до редакції фото із запитанням «Це нормально?».
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Ставлення криється у деталях, тож ми питаємо — як вважаєте ви? Оберіть один із брендів, і ми дізнаємося, жіноча чи чоловіча нагота є більш нестерпною у сучасному креативі. Якщо ви «проти всіх» — для вас є відповідний варіант, якщо вважаєте це допустимим – тисніть «#ценорм».