06 Мар 2008, 08:18

Чи є привітання жінок соціальною рекламою?

Чи є привітання жінок соціальною рекламою?

Привітати жінок з 8 березня на правах соціальної реклами намагається Секретаріат Президента. Лист до ЗМІ з проханням безкоштовно розмістити привітання Голови держави надійшов до низки видань, повідомляє «Телекритика». Першою про це повідомила Олена Бондарено, зробивши заяву на сайті Партії Регіонів:
 
«Очевидно, автори цього циркуляру навіть не припускали, що хтось із видань відмовиться, і до кожного листа докладався роздрукований оригінал-макет формату А4 та ком пакт-диск з електронною версією. У листі цей банальний пропагандистський трюк був лицемірно названий «соціальною рекламою»…

Якщо враховувати, що цього року у бюджет були закладені колосальні гроші на «потреби» СП – а це майже 1 млрд 240 млн гривень, — виникає запитання: чому у цьому кошторисі не знайшлося грошей для оплати подібних заходів? Їх розікрали, не врахували чи у черговий раз вирішили пограбувати ЗМІ, використовуючи адмінресурс?», — йдеться у заяві пані Бондаренко. Депутат закликала усі редакції, що отримали такі листи, проігнорувати «наполегливе прохання» Секретаріату Президента.
 

Керівник Головної служби інформаційної політики СП Лариса Мудрак підтвердила, що такий лист був розісланий друкованим ЗМІ. «Цей лист підписувала я, — сказала вона. – У листі ми звертаємось до ЗМІ з класичним проханням – розмістити вітання Президента зі святом. Це обов’язок влади – вітати своїх громадян зі святами. Секретаріат Президента – державна структура, тому не має змоги платити за всі такі привітання. Ми використовуємо будь-які можливості, щоб донести привітання Президента до громадян, в тому числі просимо ЗМІ розмістити один раз текст привітання».

 

Експерти вважають, що вітальні ініціативи Президента (так само, як і ролик «Універсалів більше не буде») навряд чи можна вважати соціальною рекламою. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео