До Чемпіонату Європи з футболу UEFA EURO 2020 (мав пройти у червні-липні 2020 року, але через пандемію COVID-19 пройде з 11 червня по 11 липня 2021 року — Прим.ред.) залишилось кілька місяців, і все більше брендів включають цей важливий інформаційний привід до своїх комунікаційних стратегій. Як бренди використовують масштабну футбольну подію та на яких платформах очікувати інтеграцій?
Оскільки TikTok — популярна соціальна мережа з найшвидшим темпом росту у світі (за офіційною статистикою TikTok на січень 2021 року всього на платформі вже зареєстровано 689 млн користувачів, а в Україні це близько 7.5 млн), бренди активно використовують її для комунікації зі своєю аудиторією. Крім того TikTok підтримав Лігу Чемпіонів і став її офіційним спонсором.
Поговоримо про кращі комунікації брендів на футбольну тематику у TikTok.
Масштабність події та перехід футбольних фанатів з офлайну в онлайн
Раніше Ліга Чемпіонів — шоу грандіозного масштабу. Цілодобові народні гуляння в містах, що приймають чемпіонат, вщент набиті паби з трансляціями і зони для вболівальників на відкритому повітрі.
Але в 2020 році все змінилось. На жаль, пандемія, що вплинула на весь світ, не обійшла стороною і футбол. Фанати не мають можливості супроводжувати команди в інші країни. Паби приймають 50% відвідувачів, знову ж за умови відсутності локдауну.
Але навіть в таких умовах вболівальники не втратили своєї жаги до футбольних подій, і хочуть продовжувати відчувати їх масштабність.
Якщо говорити про покоління «Зетів», то вони цікавляться спортом і футболом, але все менше часу проводять за грою самі. Вони не так затято розуміються на футболі, як молодь роками раніше. Всі найцікавіші моменти матчу вони воліють переглянути у соцмережах — підбірках, підготовлених для них лідерами думок. Футбол для них — просто свято, подія, привід зібратися разом і весело провести час. Так, платформа TikTok просто ідеально підходить для цього. Там можна святкувати, веселитися, заряджатися позитивом та челенджити один одного на підтримку улюбленої команди.
Бренди у TikTok вже зараз пропонують користувачам долучитися до челленджів на футбольну тематику, а також створюють брендований відеоконтент у вигляді демонстрації фрагментів гри, гравців на футбольному полі.
Челенджі
#PepsiChallenge
Запущений в 2021 році в Туреччині Tiktok челлендж набирає обертів.
Pepsi дає можливість продемонструвати свої футбольні навички завдяки таким зіркам футболу, як Мессі, Погба, Ван де Санден та Санчо. Все, що необхідно для того, щоб взяті участь — банка Пепсі, м’яч та трошки креативності, щоб показати власні трюки поруч із гравцями в «дуеті».
Так, всього лише за кілька місяців челлендж набрав 2.3B переглядів за хештегом.
#cocacolachallenge
Бренд Coca Cola пропонує користувачам платформи долучились до цікавого челленджу: потрапити у відкриту пляшку Коли цукеркою Ментос.
Кількість переглядів челенджу — 359М.
#MagicBoots
Nike зі своїм челленджем #magicboots пропонує уявити себе на хвилинку супергероєм за допомогою бутсів бренду. Надихаючись спортивними навичками амбасадорів — відомих футболістів — надягти бутси і продемонструвати суперздібності на кшталт надшвидкості або точності.
В результаті челендж переглянули 1.1B користувачів.
#вдохновляюсьEURO2020
Сам TikTok теж запускає челленж і пропонує користувачам придумати свої шедеври ЄВРО під хештегом #вдохновляюсьEURO2020, використовувати хітові динамічні треки, знімаючи власний контент, присвячений UEFA EURO 2020 а найкреативніші відео потраплять в ефір на МАТЧ ТВ.
Всього за кілька місяців челлендж набрав більше 35 мільйонів переглядів.
Брендовані відео
Бренд Puma створив відео з фрагментами веселої гри з м’ячем і пропонує відмітити у коментарях тих, кого користувачі змогли б перемогти у цій грі.
В результаті відео отримало понад 49 тис. переглядів, а більше 8000 користувачів поставили відмітки «подобається».
Проаналізувавши основні рекламні ТікТок-комунікації брендів на футбольну тематику, ми бачимо, що їх поки що не значна кількість, але вони вже мають хороші показники, як по охопленню, так і по залученню аудиторії. А оскільки масштабна футбольна подія UEFA EURO 2020 все ближче, то брендам дуже важливо не проґавити правильний момент для інтеграції на платформу TikTok, щоб отримати від комунікації максимальний ефект.
Кавер: Unsplash