«Час помішаних». Як ANGRY Agency створювали комунікаційну платформу для Jager Music Awards 2021
22 Ноя 2021, 13:09

«Час помішаних». Як ANGRY Agency створювали комунікаційну платформу для Jager Music Awards 2021

19 листопада оголосили переможців першої премії незалежної музики — Jager Music Awards 2021. Ними стали артисти й дотичні до індустрії гравці, які творять нову українську музику на перетині різних жанрів, стилів і неочікуваних колаборацій. Цьогорічну комунікаційну платформу премії, яка називається «Час помішаних», розробила київська агенція ANGRY.

Запропонована концепція «помішаних» для Jager Music Awards 2021 перегукується з трендами й викликами всієї музичної індустрії. У сучасному світі вкрай важко знайти принципово новий напрямок музики. Тому «Час помішаних» — це час, коли нові звучання досягаються завдяки неочікуваним поєднанням стилів, жанрів і різноманітних видів мистецтв. Також попри те, що технології зробили творчі професії для людей доступнішими, реалізувати себе на повну в цій сфері ще важче. Тому «Час помішаних» — це час тих артистів, які вважають музику справою свого життя й докладають максимум зусиль, щоб досягти успіху. 

Ідея того, що сучасна музика весь час експериментує, а стилі змішуються, лягла в основу й візуальної стилістики премії. Наприклад, класичний wild posting (плакати, які чіпляють на вулиці) видозмінений на вимогу часу: постери розклеєні невпорядковано й під різними кутами. Переосмислений і дизайн самої нагороди — цьогоріч артистам вручили статуетку у вигляді вінілової платівки поєднаної з диском пили.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Гра слів й образів у концепції «Час помішаних» дозволили навіть втілити нестандартну колаборацію двох, на перший погляд, непоєднуваних брендів, — музичної премії Jager Music Awards 2021 та компанії «Бетон від Ковальської». Забрендований бетонозмішувач, який їздив по Києву й промотував церемонію нагородження, став ще однією афішею для Jager Music Awards 2021.

Загалом, розроблена ANGRY Agency комунікаційна платформа для першої премії незалежної музики знайшла відображення у багатьох каналах комунікації — лендинг, соцмережі, промо й брендування церемонії нагородження. 

Расскажите друзьям про новость