19 листопада оголосили переможців першої премії незалежної музики — Jager Music Awards 2021. Ними стали артисти й дотичні до індустрії гравці, які творять нову українську музику на перетині різних жанрів, стилів і неочікуваних колаборацій. Цьогорічну комунікаційну платформу премії, яка називається «Час помішаних», розробила київська агенція ANGRY.
Запропонована концепція «помішаних» для Jager Music Awards 2021 перегукується з трендами й викликами всієї музичної індустрії. У сучасному світі вкрай важко знайти принципово новий напрямок музики. Тому «Час помішаних» — це час, коли нові звучання досягаються завдяки неочікуваним поєднанням стилів, жанрів і різноманітних видів мистецтв. Також попри те, що технології зробили творчі професії для людей доступнішими, реалізувати себе на повну в цій сфері ще важче. Тому «Час помішаних» — це час тих артистів, які вважають музику справою свого життя й докладають максимум зусиль, щоб досягти успіху.
Ідея того, що сучасна музика весь час експериментує, а стилі змішуються, лягла в основу й візуальної стилістики премії. Наприклад, класичний wild posting (плакати, які чіпляють на вулиці) видозмінений на вимогу часу: постери розклеєні невпорядковано й під різними кутами. Переосмислений і дизайн самої нагороди — цьогоріч артистам вручили статуетку у вигляді вінілової платівки поєднаної з диском пили.
Гра слів й образів у концепції «Час помішаних» дозволили навіть втілити нестандартну колаборацію двох, на перший погляд, непоєднуваних брендів, — музичної премії Jager Music Awards 2021 та компанії «Бетон від Ковальської». Забрендований бетонозмішувач, який їздив по Києву й промотував церемонію нагородження, став ще однією афішею для Jager Music Awards 2021.
Загалом, розроблена ANGRY Agency комунікаційна платформа для першої премії незалежної музики знайшла відображення у багатьох каналах комунікації — лендинг, соцмережі, промо й брендування церемонії нагородження.