Burger King испытал готовность американцев прийти на помощь.
13 Мар 2018, 14:10
PR

Burger King испытал готовность американцев прийти на помощь.

13 марта в США отмечают День доброго самаритянина, когда принято совершать добрые дела. Burger King решил проверить отзывчивость американцев на чужую беду и устроил загорание автомобиля на дороге в Калифорнии. Те, кто остановился, получил вознаграждение от бренда в виде бургеров на гриле.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость