Burda Media Influencer проведе безкоштовний онлайн-воркшоп на тему інфлюенсер-маркетингу
15 Апр 2021, 18:01

Burda Media Influencer проведе безкоштовний онлайн-воркшоп на тему інфлюенсер-маркетингу

Burda Media Influencer запрошує взяти участь у онлайн-воркшопі «Інфлюенсер-маркетинг 2021: досвід українських і світових брендів, найяскравіші кейси, практичні поради».

Програма:

  • Бренд і споживач. Як змінилась комунікація між ними під час пандемії?
  • Світові тренди інфлюенсер-маркетингу на прикладах колаборацій брендів і блогерів
  • Український досвід, або Як бути в тренді. Історії успіху у взаємодії з інфлюенсерами
  • Вихід на міжнародні ринки із залученням локальних інфлюенсеров. На що звернути увагу?
  • Вікно в ЄС. Як запустити кампанію в Польщі, спланувати процес? Практичні інструменти, рекомендації тощо

Своїм досвідом поділяться:

  • Анна Галайко, керівниця агенції Burda Media Influencer і WOM-платформи Naprobu.ua. Понад 15 років досвіду розвитку й управління проєктами на ринку інформаційних технологій та реклами.
  • Вікторія Дей, фахівчиня з комунікацій. У минулому — PR-менеджерка rabota.ua, Рітейл Груп («Велика кишеня», «Велмарт»). Також свого часу очолювала департамент креативних розробок Burda Creative Group (Ukraine).
  • Марта Вироба (Marta Wyroba), менеджерка з інфлюенсер-маркетингу і голова команди діджитал-розробок для кампаній з інфлюенсер-маркетингу у Burda Media Poland. Майже 12 років досвіду.

Захід відбуватиметься онлайн 21 квітня з 12:00 до 14.00.

Він є безкоштовним

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Варто лише зареєструватися за посиланням

Расскажите друзьям про новость