Burda Media Influencer запрошує взяти участь у онлайн-воркшопі «Інфлюенсер-маркетинг 2021: досвід українських і світових брендів, найяскравіші кейси, практичні поради».
Програма:
- Бренд і споживач. Як змінилась комунікація між ними під час пандемії?
- Світові тренди інфлюенсер-маркетингу на прикладах колаборацій брендів і блогерів
- Український досвід, або Як бути в тренді. Історії успіху у взаємодії з інфлюенсерами
- Вихід на міжнародні ринки із залученням локальних інфлюенсеров. На що звернути увагу?
- Вікно в ЄС. Як запустити кампанію в Польщі, спланувати процес? Практичні інструменти, рекомендації тощо
Своїм досвідом поділяться:
- Анна Галайко, керівниця агенції Burda Media Influencer і WOM-платформи Naprobu.ua. Понад 15 років досвіду розвитку й управління проєктами на ринку інформаційних технологій та реклами.
- Вікторія Дей, фахівчиня з комунікацій. У минулому — PR-менеджерка rabota.ua, Рітейл Груп («Велика кишеня», «Велмарт»). Також свого часу очолювала департамент креативних розробок Burda Creative Group (Ukraine).
- Марта Вироба (Marta Wyroba), менеджерка з інфлюенсер-маркетингу і голова команди діджитал-розробок для кампаній з інфлюенсер-маркетингу у Burda Media Poland. Майже 12 років досвіду.
Захід відбуватиметься онлайн 21 квітня з 12:00 до 14.00.
Він є безкоштовним
Варто лише зареєструватися за посиланням.