Bud Light протестировал 3D рекламу своего продукта
25 Янв 2011, 08:08

Bud Light протестировал 3D рекламу своего продукта

 

Для чемпионата США по американскому футболу пивной бренд Bud Light и рекламное агентство DDB выпустили смешной ролик, в котором бренд объясняет, почему он не будет снимать рекламу в 3D. Ответ прост- для безопасности самих же потребителей.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Анна Коросташовец

 

Расскажите друзьям про новость