Madcats створили бренд для черкаської ковбаси Делікат.
Часи ГОСТів давно минули. І те, що зараз ковбасу можна покласти у холодильник влітку, а доїсти під Новий рік, явно каже, що натурального там мало. Перевірити натуральність ковбаси легко: достатньо забути про неї на кілька тижнів. Якщо вона вкрилася волохатою пліснявою та почала пахнути НЕковбасою — продукт хороший.
Мережа черкаських магазинів Делікат виробляє саме таку ковбасу: не просто смачну, але й натуральну. Короткий термін зберігання звучить як недолік для FMCG-продукту, але Madcats вирішили перетворити його на суперсилу.
Стратегію бренду вони так і визначили: «Натуральне довго не зберігається». І сформулювали зрозумілий меседж: «Делікат — ковбаса, яка довго не чекає».
Делікат, як регіональний виробник, не може тягатися бюджетами з національними гравцями. Проте в нього є і сильні сторони: це власний ритейл, довіра людей та недороге розміщення у місцевих ЗМІ.
Madcats обіграли простір навколо та всередині магазинів (каси, вітрини, візки, парковка). Вигадали сюжети для місцевого радіо. Намалювали віжуали: на борди, двері та полиці. І все це об’єднали простою ідеєю. Є речі, які можуть почекати (хлопець перед побаченням або ж гаряча вода в батареях). А є ковбаса, яка довго не чекатиме.
Айдентика для Делікату мала бути доброзичливою та апетитною. Дизайнери не хотіли використовувати складні метафори, які зчитуються не одразу. Як вирішили, так і зробили: логотип — це привітний персонаж з посмішкою-ковбаскою, а ширина посмішки дорівнює ступеню задоволення.
Логотип виглядає симпатично та відкрито, а, головне — подобається дітям. Посмішка-ковбаска масштабувалася у стилі до набору ілюстрацій та стала об’ємною завдяки реалістичній текстурі.