На свята ТМ «Боржомі» буде «одягнена» у стильну та феєричну абстракцію, з якої начебто підглядає силует дівчини. Харизматичний, яскравий, кокетливий і навіть звабливий дизайн розробила агенція Reynolds and Reyner. Дизайн створений з урахуванням світових трендів і являє собою дещо більше, ніж просто упаковку. Це своєрідний атрибут Нового року, який виглядає як витвір мистецтва. Кожна наступна хвилина споглядання — і ви знаходите нові та нові яскраві і неповторні деталі.
«Боржомі», який вже давно став невід’ємним атрибутом свята, вже втретє традиційно «переодягає у святкове вбрання» свою регулярну упаковку у яскраві, святкові кольори та помітний стильний дизайн, щоб надихнути своїх шанувальників повністю поринути в атмосферу свят, нестримних веселощів та незабутньо і насичено провести зимові вихідні, адже свято, щоб #боржомити! — говорить Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу та корпоративного ПР компанії IDS Borjomi International.
У підтримку лімітованого дизайну бренд «Боржомі» також запускає новорічну рекламну кампанію, щоб цілком розчинитися в атмосфері свята.
Основне повідомлення новорічної кампанії цього року — «свято, щоб #боржомити» — цей термін відображає сутність бренда та означає «драйвово веселитися, заряджатися чудовим настроєм та відриватися на повну, насолоджуючись кожною хвилиною».