«Боржомі» запустила новий святковий дизайн, щоб надихнути українців насолоджуватися моментом
29 Ноя 2019, 10:00

«Боржомі» запустила новий святковий дизайн, щоб надихнути українців насолоджуватися моментом

На свята ТМ «Боржомі» буде «одягнена» у стильну та феєричну абстракцію, з якої начебто підглядає силует дівчини. Харизматичний, яскравий, кокетливий і навіть звабливий дизайн розробила агенція Reynolds and Reyner. Дизайн створений з урахуванням світових трендів і являє собою дещо більше, ніж просто упаковку. Це своєрідний атрибут Нового року, який виглядає як витвір мистецтва. Кожна наступна хвилина споглядання — і ви знаходите нові та нові яскраві і неповторні деталі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Боржомі», який вже давно став невід’ємним атрибутом свята, вже втретє традиційно «переодягає у святкове вбрання» свою регулярну упаковку у яскраві, святкові кольори та помітний стильний дизайн, щоб надихнути своїх шанувальників повністю поринути в атмосферу свят, нестримних веселощів та незабутньо і насичено провести зимові вихідні, адже свято, щоб #боржомити! — говорить Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу та корпоративного ПР компанії IDS Borjomi International.

У підтримку лімітованого дизайну бренд «Боржомі» також запускає новорічну рекламну кампанію, щоб цілком розчинитися в атмосфері свята.

Основне повідомлення новорічної кампанії цього року — «свято, щоб #боржомити» — цей термін відображає сутність бренда та означає «драйвово веселитися, заряджатися чудовим настроєм та відриватися на повну, насолоджуючись кожною хвилиною».  

Расскажите друзьям про новость