«Це спрощена версія повноцінного сайту»: бліц-інтерв’ю про використання чат-ботів бізнесом
15 Июл 2021, 15:01

«Це спрощена версія повноцінного сайту»: бліц-інтерв’ю про використання чат-ботів бізнесом

Назар Гриник, засновник агенції мобільного маркетингу LEAD9, разом із командою розповідає, як боти змінюють технічну частину промоакцій, сам маркетинг та бізнес. А також ділиться даними щодо успішності ботизації індустрії.

Яка статистика по чат-ботах у реалізації промоакцій? Яке співвідношення чат-бот/сайт/SMS?

До 30% промоакцій припадає на чат-боти. Але це поки максимум, зазвичай розподіл реєстрацій по каналах сайт/SMS/чат-бот виглядає: 45/45/10. Щоправда чат-боти показують активний зріст та перетягують на себе все більше функцій, як-то відео, платежі і т.п.

Чи відрізняється складність розробки ботів для акцій у порівнянні із діалогами по SMS?

Так. Розробка бота в декілька разів складніша, адже ми не тільки вибудовуємо алгоритм діалогу, а й динамічну зміну меню, в залежності від зробленого вибору. Фактично чат-бот — це спрощена версія повноцінного сайту, дуже схожа на мобільну версію.

На які розділи більш за все клікають у чат-ботах?

  • Реєстрація коду/чеку
  • Повернутись в головне меню (після реєстрації) 
  • Подарунки 
  • Про акцію/Правила
  • Переможці

Тобто чат-боти — це дуже функціональна штука, як і мобільні додатки. Як складний ніж чи викрутка — витягнув, використав, склав.

Чи можна у чат-ботах задавати відкриті питання?

Так. Чат-бот можна зв’язати із службою підтримки акції чи продукту, і тоді споживач зможе отримувати персональні відповіді від оператора.

Чат-боти — це дуже функціональна штука, як і мобільні додатки. Як складний ніж чи викрутка — витягнув, використав, склав.
Назар Гриник
засновник агенції мобільного маркетингу LEAD9

Як впливає чат-бот на використання кол-центрів? Чи зменшилося їх використання?

Поки це непомітно, адже зв’язок із живим оператором — наразі не поширена функція. Але, враховуючу останні тенденції, у майбутньому частина роботи операторів мігрує із голосових дзвінків у текстові повідомлення у чат-ботах. Адже чимало людей, особливо молоді, воліють писати, а не говорити.

Який % клієнтів на сьогодні цікавиться чат-ботами у порівнянні із SMS? 

Якщо говорити про національні промо, то це 80-90%. Чимало рекламодавців в принципі не розглядають SMS через його дороговизну для споживача (1 грн/SMS) та технічні обмеження — лише web.

Що треба, щоб у чат-боті можна було відразу замовляти і сплачувати за товари і послуги?

Через бот можна надіслати посилання для оплати сформованого замовлення, перевівши користувача на платіжну платформу. Viber і Telegram уже запустили такі платіжні боти, функції яких можна використовувати для оплати товарів і послуг прямо в чатах.

Через бот можна надіслати посилання для оплати сформованого замовлення, перевівши користувача на платіжну платформу.
Назар Гриник
засновник агенції мобільного маркетингу LEAD9

Назвіть приклад кампанії, де чат-бот використовувався більше за SMS чи/та сайт?

Наприклад, під час останнього промо Snickers — у боті користувачам було зручніше завантажувати фото зі смартфона.

Расскажите друзьям про новость