«Це спрощена версія повноцінного сайту»: бліц-інтерв’ю про використання чат-ботів бізнесом
15 Июл 2021, 15:01

«Це спрощена версія повноцінного сайту»: бліц-інтерв’ю про використання чат-ботів бізнесом

Назар Гриник, засновник агенції мобільного маркетингу LEAD9, разом із командою розповідає, як боти змінюють технічну частину промоакцій, сам маркетинг та бізнес. А також ділиться даними щодо успішності ботизації індустрії.

Яка статистика по чат-ботах у реалізації промоакцій? Яке співвідношення чат-бот/сайт/SMS?

До 30% промоакцій припадає на чат-боти. Але це поки максимум, зазвичай розподіл реєстрацій по каналах сайт/SMS/чат-бот виглядає: 45/45/10. Щоправда чат-боти показують активний зріст та перетягують на себе все більше функцій, як-то відео, платежі і т.п.

Чи відрізняється складність розробки ботів для акцій у порівнянні із діалогами по SMS?

Так. Розробка бота в декілька разів складніша, адже ми не тільки вибудовуємо алгоритм діалогу, а й динамічну зміну меню, в залежності від зробленого вибору. Фактично чат-бот — це спрощена версія повноцінного сайту, дуже схожа на мобільну версію.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На які розділи більш за все клікають у чат-ботах?

  • Реєстрація коду/чеку
  • Повернутись в головне меню (після реєстрації) 
  • Подарунки 
  • Про акцію/Правила
  • Переможці

Тобто чат-боти — це дуже функціональна штука, як і мобільні додатки. Як складний ніж чи викрутка — витягнув, використав, склав.

Чи можна у чат-ботах задавати відкриті питання?

Так. Чат-бот можна зв’язати із службою підтримки акції чи продукту, і тоді споживач зможе отримувати персональні відповіді від оператора.

Чат-боти — це дуже функціональна штука, як і мобільні додатки. Як складний ніж чи викрутка — витягнув, використав, склав.
Назар Гриник
засновник агенції мобільного маркетингу LEAD9

Як впливає чат-бот на використання кол-центрів? Чи зменшилося їх використання?

Поки це непомітно, адже зв’язок із живим оператором — наразі не поширена функція. Але, враховуючу останні тенденції, у майбутньому частина роботи операторів мігрує із голосових дзвінків у текстові повідомлення у чат-ботах. Адже чимало людей, особливо молоді, воліють писати, а не говорити.

Який % клієнтів на сьогодні цікавиться чат-ботами у порівнянні із SMS? 

Якщо говорити про національні промо, то це 80-90%. Чимало рекламодавців в принципі не розглядають SMS через його дороговизну для споживача (1 грн/SMS) та технічні обмеження — лише web.

Що треба, щоб у чат-боті можна було відразу замовляти і сплачувати за товари і послуги?

Через бот можна надіслати посилання для оплати сформованого замовлення, перевівши користувача на платіжну платформу. Viber і Telegram уже запустили такі платіжні боти, функції яких можна використовувати для оплати товарів і послуг прямо в чатах.

Через бот можна надіслати посилання для оплати сформованого замовлення, перевівши користувача на платіжну платформу.
Назар Гриник
засновник агенції мобільного маркетингу LEAD9

Назвіть приклад кампанії, де чат-бот використовувався більше за SMS чи/та сайт?

Наприклад, під час останнього промо Snickers — у боті користувачам було зручніше завантажувати фото зі смартфона.

Расскажите друзьям про новость