Наталія Паліна приєдналась до команди Biosphere Corporation в ролі Global Marketing Director (Hygiene).
Наталія очолила команду маркетингу бізнес-напряму «Гігієна» (бренди Smile, Smile Baby, Novita, Lady Cotton, Bambik та інші), до якого входять категорії вологих серветок, косметичних товарів для дітей і дорослих, підгузок, ватяної гігієнічної продукції, засобів інтимної гігієни, паперової продукції і декору.
Наталія Паліна має близько 20 років досвіду у маркетингу, в тому числі у таких компаніях як Jacobs Douwe Egberts, Danone (Early Life Nutrition), Nestle, Kraft Foods.
«Для нас важливий значний досвід Наталії у створенні маркетингових стратегій, розбудові брендів-лідерів та розвитку команд. Я впевнений, що вона зміцнить бізнес-напрям гігієни», — коментує Олександр Лавров, генеральний менеджер бізнес-напряму Hygiene.
Нагадаємо, раніше маркетинг бізнес-напряму Hygiene в Україні очолив Дмитро Джеджула.